Pomysł pomysły na meble z palet Czyli jak to wykonaliśmy sami


Temat który mnie zainteresował juz troche czasu temu...
Uznam szczerze , ze strasznie duzo pracy nas to kosztowało , ale dotrwalam do konca i jestem z Nas dumna .:) Mój maz był cudownym pomocnikiem w tej dziedzinie zapewne nie wytrwalabym sama .
Meble z palet, pomysły , wszelakie nazwy jakimi mozna to określić siedzą non stop w mej głowie! 


A zatem do cudnego naroznika potrzebujemy :

Palet akurat miałam dostepne nie za ładne , ale wybieralismy az beda pasowac wymiarowo 
Pomysł to naroznik w kształcie litery L :) do tego oczywiscie niski stoliczek i jedna podłuzna sofka .

Wysokość palet jest raczej standardowa my zrobiliśmy wys 2 palet na sobie 
Pierwsze kroki ciężkie czyszczenie maszynka z papierem ściernym wiadomo początki ciężkie bo nie orientowaliśmy sie w temacie czym najlepiej wyczyścić palety , aby były czyściutkie .
Potrzebna również wkrętarka , my mieliśmy bezprzewodowa :) śrubeczki wkręty.


efekt po wyczyszczeniu:





Po czyszczeniu dokładnym praktycznie każdej strony zabraliśmy sie za prace łączenia siedzen 
Z 1 palety która wycinalismy wyrzynarka do drewna powstawało siedzisko z oparciem :) wiec luz spod musiałbyc docięty osobno wiec wtedy juz z kolejnej palety jeżeli wycinamy zostaje nam oparcie na nastepne siedzenie .
Oparcie w narozniku na plecy :) zrobilismy łatwym sposobem w kącie prostym 90 stopni z tyłu łaczylismy specialnymi nakladkami wzmacniajacymi ,aby wszystko stabilnie sie utrzymywało.

No wiec nastepny krok to malowanie ktore jest strasznie czasochłonne uwierzcie malowalam i malowalam i konca nie było widac , ale jak skonczylismy cieszylo bardzo oko .
Kolor to grafit z firmy 
Prosze sie nie sugerowac kolorem my tak jak pisałam braliśmy grafit uwierzcie kolor piekny jestem bardzo zadowolona. Wazna sprawa dobrze wstrzasnac przed malowaniem zawiera wosk źle rozmieszany zostawia inny kolor niz zamierzony. Ale bardzo dobrze sie maluje ja malowalam na zmiane mały wałeczek i pedzel zalezne jak komu wygodniej .
Jezeli chodzi o drewniane ogrodzenie polecam malowac walkiem bo po pedzelku zostaja brzydkie slady :) Bardzo wydajna
Końcowy efekt 





Koszt to kwestia samych materiałów potrzebnych do wykonania 
to ok 200zł

Nie liczac palet
W razie pytań odpowiem doradze :) 

Komentarze

  1. Solidnie napisane. Pozdrawiam i licżę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że takie meble ogrodowe są bardzo fajne i ja również chcę teraz mienić moje meble w ogrodzie. Już nawet widziałam w sklepie https://ogrodolandia.pl/ wiele ciekawych mebli ogrodowych i na pewno niedługo się na jakieś zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pomysł na kaktusy w kuli Kwiaty w kuli szklana kula

Alga Glony do zycia witaminy skarbnica zdrowia