Pomysł na kaktusy w kuli Kwiaty w kuli szklana kula



Posiadajac 3 puste kule szklane wpadłam na pomysł jak je wykorzystać .

Potrzebne nam bedzie:
- kula szklana dowolnej srednicy taką jaką chcemy
-kwiat (najlepiej niski jak na moim zdjeciu) Kaktus bądz kilka rodzajów kaktusów :)
-ziemia uniwersalna lub zalezna od zasadzonego kwiatka
-kamyczki ozdobne 
-muszle ja akurat posiadałam z nad morza :)
-kamyczki kolorowe dla dekoracji


Ja robiłam poziomami umieszczajac kaktusika zasypując go ziemią .
Później były grafitowe drobne kamyczki moze być inny kolor wszystko zalezne od wyobraźni.
na samą góre układałam muszle roznej wielkosci .
Nic trudnego wystarczy pomysł :) których ostatnio mam wiele :)




Komentarze

  1. Czy wiesz, że budowle ogrodowe mogą również służyć jako miejsce do uprawy roślin? Szklarnie i tunele foliowe to świetne rozwiązania dla miłośników ogrodnictwa. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie https://ogrodolandia.pl/budowle-ogrodowe. Pamiętaj, że uprawa roślin w szklarni czy tunelu foliowym wymaga odpowiedniej wiedzy i zaangażowania.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Alga Glony do zycia witaminy skarbnica zdrowia

Pomysł pomysły na meble z palet Czyli jak to wykonaliśmy sami